ångest

Varje gång jag sätter mig hemma vid datorn så tänker jag att jag kanske borde ta och skriva i bloggen, men i samma stund som tanken slår mig så uppfylls hela min kropp av ångest.... Inte helt som det borde!?

Lite små saker har hänt...

OS-invigningen.... Ni som vill får gärna tycka att det var en propaganda föreställning. Själv tyckte jag att den var smakfull och mäktig....
Kräftskivan i Lundbjörken.... Mitt första år där, kanske även de sista eftersom det tydligen knappt märktes att jag var där. Mariah ta åt dig =P
Mamma Mia på bio i Borlänge.... Så sjukt bra film! Det alla ni andra redan skrivit om den skriver jag under på och jag kommer antagligen att se den igen innan jag åker tillbaka!
Ipod inköp.... Äntligen så strömmar musik in i mina (och mina grannars) öron. Inte en dag för tidigt.
Kläd inköp.... Har insett att jag denna sommar har spenderat för mycket pengar på kläder. Eventuellt ska jag ta mig tid och samla ihop alla nya kläder i en hög. Mäta, väga och ta kort på den för att senare lägga upp här. Får se.

Ja, de är väl de "stora" sakerna som har hänt i mitt liv... Annars så är det de gamla vanliga.
En snart tusenårig att göra lista finns...
Jag är svårt dålig på att göra det som står på listan. Hittar tusen miljoner ursäker för att inte göra det. Typ döpa dammråttor som jag gjort tidigare idag. Annars är korsord också en väldigt vanligt förekommande ursäkt. Inte ok.
Imorgon måste jag skicka in min visumansökan, annars kan de bli lite snävt med tid.... Som vanligt.....

Jag har förresten funderat på (förstås i duschen där alla funderingar föds och idéer kläcks) om jag är träningsnarkoman nu? Jag har tränat 1 och en halv gång denna vecka och säkert tänkt träning tre gånger om dagen.... Hmm. Jag menar allting är ju relativt!? 

Hmm.

Kommentarer
Postat av: Mary

Du bör jobba mer på linslus stilen så att bevis inte går att undanröja! =)

2008-08-12 @ 17:45:12
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0