varmeslag och magsjuka?

jaha, jag tog mig efter manga om och men ivag till Arlanda och checkade in. Och ja. Det vart overvikt. Hade 42kg ist for 27. Har aldrig riktigt pastatt att matte ar min grej men jag forstod anda sa mkt som att de inte skulle bli allt for bra for planboken. Men jag kan tjabbla. Prata pa. Och det gjorde jag, sa jag behovde bara betala for 5kg. Bra. men med 315kr per kg sa vart det lite iaf.

Nu ar jag iaf i Doha och det ar 38 grader varmt och kl ar 18.35. puh! Holl pa att svimma bara de oppnade dorrarna pa planet da det var dags att stiga ur... Ojoj... Sen tror jag fatt en slang av matforgiftning ocksa. Min mage kanns inte alls i balans, o sana gangen uppskattar man inte helt all service pa toaletterna. Folk som star utanfor dorren och vantar pa att man ska bli klar med papper i ena handen och en mopp i andra.... Ar det bara till mig!? Hoppas vid min gud inte!

Intranatet har ar lite markligt. Efter 10 min stangs de bara av. Sa de har ar val typ allt jag hinner skriva. ar inte sa skilled pa arabiskt tangentbord. Kanns markligt! Saknar sverige o alla fina manniskor redan, men de blir nogbra de har!

Puss

Kommentarer
Postat av: tess

men fyy. det där lät ju inge kul! men var fan säger du att du är? doha? låter typ som världens ände, värre än kiruna till och med! och 38 grader låter så där..men skrattar bäst som skrattar sist i kiruna förmodligen..

2008-08-20 @ 23:48:17
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hoppas resten av resan gick bra, du borde vara framme nu!=)=) kRam

2008-08-21 @ 11:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0