kommer ingenstans..

Det gör jag verkligen inte! Känns inte som att jag gjort någonting sen jag skrev sist, och det kanske beror på att jag nog inte gjort de heller. De är för att jag fortfarande inte har valt mellan de där öarna... Eller jag, de är väl just det! Jag vill ju att vi, jag och Andreas ska bestämma det tillsammans eftersom det ändå ska bli vår lilla romantiska semester (puttinutt.... Jag vet.) och då vill man väl inte bestämma själv....? Iallafall är inte jag sån, jag vill att det ska vara så att båda blir nöjda (och att det är bådas fel om det inte blir bra....! Hehe - kalls självinsikt tror jag =P) Så jag sitter mest här snällt och lydigt och väntar på att mitt busy bee ska bli färdig för dagen så jag kan få överösa honom med den informationen som jag snappat upp under dagen. För de har jag ändå gjort! Snappat upp info om de båda ögrupperna - så får vi se vad det kommer tas för beslut ikväll. Om det tas ikväll....Är det inte otroligt? Framförhållningen, och tro mig. Även om inte Adde hade varit super upptagen så hade vi ändå säkert inte bestämt oss. Kanske är vår grej... Paret utan framförhållning. Va bra. ? Nej, nu ska jag duscha... Kan vara dags. Skulle gjort de i förrgår.

Kommentarer
Postat av: Mary

OMG!!! Jag tyckte att JAG va omständig och veligt men jag framstår ju som guden av spontanitet om man jämför med dina inlägg! Du e för söt! Hoppas ni får en mysig semester. E lite avis måste jag erkänna. Men det ska bli mysigt och komma hem till snön oxå! =) PoK

2008-12-10 @ 19:55:58
Postat av: Rebecca

Hahaha, ja men de är svårt vettu.... O de jädra öarna ligger ju så långt ifrån varann... Vi har alltså fortf inte bestämt oss.. Gah! Så lite spontana är vi väl...? Ehh

2008-12-11 @ 02:12:04
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0