fel

Ja, det vart lite fel. Det var Kofi Annan som var där. Förlåt. På dalle alltså, inte herrn man delar.. (ha ha ha)

Idag börjar mina 12 dagar av frihet. Smhi hade lovat finväder, men de vette tusan. Iallafall så ska jag och Addepadde in på turistbyrån snart och sno åt oss massa turistkartor och vad att göra i dalarna broschyrer... Det kan bli trevligt.

Johanna och jag bestämde oss igår för att börja planera en speeddating resa då vi ska ta på oss identiteter och göra lite skön research till hennes kommande bok! Och vi vill åka heeeeela gänget så bruttor Bara att börja ladda.
Bruttor, shit vilket tarvligt ord. haha!

Nej, men nu blommar nog snart asfalten för solen började precis värma min kropp genom fönstret med hysterisk styrka!

hej!

Kommentarer
Postat av: tess

hallåååå..är du i leksand eller vad? hur länge? fan vilken tid det tog att hitta hit. du måste skriva lite fler ord i bloggen så man lättare kan hitta dig på google. typ sex, knulla, porr, hårig stjärt, etc. fixa? kraam!

2008-07-14 @ 15:42:46
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0