Godmorgon världen, livet är en dans på spikar....?

Hej. Kan börja med att meddela att mandarinen jag åt igår inte var ett dugg ätvänlig, den som såg så god ut! Liten och gul/orange. Men eftersom att den innehöll 3 kärnor i varje klyfta så var de inte alls värt de. 25 kärnor på en pyttemandarin. Ojoj. Absolut inte ett bra betyg. Sen kan jag också meddela att man nog inte ska vara för nöjd med livet för då verkar det vara så att ngt bara måste bita tillbaka. Vaknade i natt runt tre tiden av smärtor. Nu pratar vi inte vanlig halssmärtor, lite huvudvärk eller magknip. Jag brukar kunna tåla när det gör ont ganska bra (kanske för att jag är van!???) men detta var allt annat än kul. Försökte ligga still o andas lugnt och inte väcka Andreas, men eftersom de bara gjorde ondare och ondare så började jag, som den tjej jag är, att tjuta vilket väckte min andre, ibland något bättre, hälft. Tur är väl att han är en väldigt 'brysigomig' människa så han tog verkligen hand om mig, och gav mig en bra tablett som jag hade i min medicinlåda och klappade på mig tills jag kunde somna igen, vilket tog ett tag. Tack för de! Och tack för att jag inte behövde åka in till sjukhuset!! Jag undrar verkligen vad de var som hände, men jag klarar mig gärna ifrån att uppleva det igen. Huuh!

Neeee, frukost time. GI frukost står på tur, eftersom jag precis påbörjade min stranddiet inför vintern -08. Bra framförhållning där - som vanligt när de gäller mig.....!


Beach winter 08/09....?

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, vilken tur att du har honom, Ibland....



Och ja din framförhållning är ju inte att leka med..

2008-11-26 @ 14:13:07
Postat av: Eliisa

Hej du smärtande kvinna....kommer du ihåg det jag sa om glutamat speciellt i kinamaten...studsa över det och du kommer att må som en prinsessa...ha det

2008-11-27 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0