Ja, de förra vart ju mer en update och en 'att göra' lista så här kommer snor delen.....

När jag åkte till hotellet igår (inte de jag ska checka in på idag utan det jag bott på med gästerna) så fick jag, som det verkade, en riktigt hyfsad taxichaffis, vilket inte är allt för vanligt. Han var rakad, hade ingen fiskskägg, bilen såg ren ut och han luktade inte illa. Skönt tänkte jag och pustade ut eftersom jag mådde lite dåligt. När vi brummade iväg så märkte jag också till min förtjusning att han även körde väldigt lugnt och fint men efter ungefär halva vägen så började ha sakta ner farten och långsamt rotera överkroppen i riktining mot hans bildörr, som att han ville dölja något. I samband med rotationen så åkte hans vänstra arm upp till ansiktshöjd och pekfingret började spreta ut och en ren förfäran förstod jag vad som var på gång att hända... Den stora grävningen! Och den var inte dålig, eftersom han fortf körde bilen så var hans halvt roterade kropp fortfarande ganska så rakt fram, så jag hade första parket till showen, utan att ens behöva betala extra, hur lycklig var inte jag?! Ett tag så såg jag knappt hans finger så djupt penetrerat in i näsborren var det. Tyvärr såg jag när han drog ut det... Sen in med det igen. Och sen ut. Och in, och ut in ut in... I, jag lovar!, minst 5 minuter. Sen när han fått en tillräckligt stor härlig, grönbrun, slemmig snorhög på fingret så hängde han ut armen genom fönstret (som så klart var nervevat), i sedvanligt taximanér, för att torka det. Innan det hunnit torka klart rullade han det mellan tummen och pekfingret till en härlig boll, sen när snorhögen var tillräckligt torr sprettade han iväg den och börja om igen. Detta gjorde han tills han insåg att han kört fel. Då vart det båda händerna på ratten (iiih) och full fart framåt....  Min taxifärd varade i ca 25 min och häften av den tiden pågick årets snorshow. Och jag var där. Jag fick se den. Uppleva den och känna känslan av den. Jag hade den bästa dagen i hela mitt liv!!!

Kom igen nu! Ja, jag fick lov att skriva om detta för det var en otroligt obehaglig upplevelse, och jag trodde bloggar var till för att dela sina dagliga upplevelser. Både bra och dåliga. Var glada för att jag inte går in i detalj om hur toaletterna kan vara här borta! Men ni är hjärtligt välkomna hit för att få uppleva detta själva! =)

Behöver jag förresten ens skriva att han fick behålla växelpengarna från taxi färden?!


Bjuder på en härlig bild, dagen till ära!



Kommentarer
Postat av: Mary

Hahahahaha, jag dör av skratt. Dina två inlägg gjorde min dag. Satt här och va lite bitter men jag inser att det finns nån som har det värre! =) Hoppas allt är bra annars!? Massa kramar

2008-10-15 @ 09:12:38
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Håller med Maria, och ja jag vet mycket väl hur dem håller på. BLÄÄ

2008-10-15 @ 09:33:34
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

De är ju skönt att veta att min missär iaf kan roa andra =P

2008-10-15 @ 14:48:14
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0