sick of being sick

Okey. Börjar lessna nu, men jag tror jag ska bli bra snart. Typ idag.
Dålig i X antal dgr, sjukhus, lättare narkos, massa mediciner, försäkring, vila, vila, vila, filmtittande och ja.... Inget arbetande. Förhoppningsvis kommer jag få ta en grupp i 5 dgr från fredag - håller tummarna för att bossen går med på det!

I övrigt ska jag få en liten lönebonus för att min chef tycker synd om mig, det känns inte fel! Tack för det. Men i övrigt är jag sjukt less på det här, och vill bara bli helt återställd. Ni behöver inte alls oroa er, inget farligt - bara irriterande och trisst!

Nu ska jag hämta ut pengar till hyra, 15600.... Sen blir det nog film igen... Har gått igenom ett antal de senaste dagarna, några bra andra.... Inte.

Och ikväll blir jag av med min älskling igen också, han åker till Shanghai, Suzhou, Guilin, Yangshuo och Xian, Kommer tillbaka den 29e. Men kanske kommer mamma hit i veckan. De återstår att se hur mkt biljetterna kostar.

Kanske skriver mer sen om jag får tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0