sms

Jag gjorde den där tråkiga sms grejen (räkna till 10 samtidigt som du bläddrar i inkorgen och stanna på 10 och läs första raden, då blir det ett svar - Ni vet, det som Maja o Sara gjort.....) och då hittade jag denna gamla avdankade smskonversationen, så nu tänkte dela med mig av vad som kan komma från två förvirrade hjärnor;

R: Ok. Ang fröken rouge som inte har behagat att dyka upp ännu. Ska vi tro att hon helt enkelt gått vilse, eller tror du att det kan vara så att hon blvit kidnappad?! Tycker du vi ska ringa polisen för tredje gången?

A: Ja, I detta fallet då även herr knopp verkar inblandad tycker jag du ska ringa ordningsmakten...

R: Oj. Men ska vi tillkalla polis eller FBI?

A: Nej i detta fallet då herr knopp verkar vara inblandad tror jag att det är lika bra att ringa militären på en gång. Vi vill ju inte se något nytt skogsbo! Det hade varit förfärligt och jag är säker på att både tant grön, tant gul och tant gredelin håller med...

R: Hmm. Jag är inte säker på att du kodade rätt överste flugsvamp. Skogsbo behöver kodas om.

A: Fröken rouge ringde just mig. Det verkar som att hon är i säkerhet trots allt! Hon berättade något konstigt om en rödmålad cykel som skulle kört på någon av tvillingarna så att vederbörande fick en blånagel. Vet inte vad man kan utläsa av detta men jag tror ändå att vi ska fortsätta att vara på vår vakt!

A: Vad gäller skogsbo kan vi väl kalla det brunt kort och gott?

R: Shit va du e puckad

Ja, de var de....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0