Ähh....

Det blir fasiken inte mycket mer glatt idag. Tror det är någonting med luften i Peking eller något för både jag och Andreas är inne i något typ av svacka förtillfället.. Jag ska inte tråka ut er med massa tjat om saker hit och dit. Känns som jag plågat er tillräckligt med mina negativa energier. Har en positiv sak som jag skulle vilja dela med mig av iallafall. Allt detta som hänt har fått mig att inse hur mycket vissa människor betyder för mig och det är någonting som jag är fantastiskt tacksam över. Lika bra att inte skriva namn. Ingen nämd - ingen glömd. Men tänk på det ni med. Man vet aldrig vad som kanske händer eller när det kan ske så försök att ta tillvara på de gåvor som livet ger er och var inte rädda för att uttrycka saker som ni tycker eller känner. Visa de som ni tycker om att ni faktiskt gör det och våga ta chanser i livet. Man ångrar bara det man inte gjort, de andra får man ta lärdom utav. Ibland känns livet som ett rent helvette och det måste det få göra. Det är nyttigt att allting inte går bra hela tiden för det är då man lär sig att uppskatta saker. Lite snurrigt kanske, men det är så jag känner och jag tror inte att det är helt dumt...

Ska ta och packa nu, åker till Xian imorgon med min grupp sen efter det bär det av till Guilin och Yangshuo. Skulle bra gärna vilja skriva lite om min grupp här men eftersom bloggen är offentlig och vem som helst kan läsa den så tror jag nog att jag skippar det. De är inte något specifikt eller särskillt hemskt eller så mest bara.... Saker...

Kommer nog förresten hem snart, jag tror (Tror  hörrni, inga löften här!!) att jag kommer att stå på svenskmark inom en månad... Om det finns någon som känner sig manad till att åka till Arlanda i Maj kan ni ju höra av er! Eller eventuellt anordna en stor jädra hejdundrans välkommen hem fest, det går också bra! Hehe. (Men känn inga krav för guds skull!)

Packa  var det.

Kommentarer
Postat av: Joanna

jag kan hämta! jag är bra på det. jag har övat. bara jag inte jobbar just då...

2009-04-28 @ 14:21:37
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du kan inte tänka dig att landa i GBG, då hämtar jag dig med öppna armar och släpper dig aldrig.... Ehm...

2009-04-28 @ 14:23:37
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Johan

bra inlägg bucken, mycket hög standard! kommer nog helt ärligt gå in och läsa det där lite titt som tätt när det känns extra skit! och du, TA MED DIG STEKARN HEM OCKSÅ, det var så länge se vi lekte nu!!! :)

2009-04-29 @ 18:53:48
URL: http://cogitabundus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0