Andreas mamma

Andreas har verkligen en störtskön mamma. För ett tag sen så skrev jag med henne på facebook om bl.a lite framtidsplaner. Jag har massa idéer om vad jag vill göra men inte riktigt tron på mig själv då mitt självförtroende har en tendens att vackla fram och tillbaka mest hela tiden, iallafall så skrev Eliisa detta till mig; 

"Det var en gång en bonde som hade en åsna som föll ner i en brunn. Då hämtade bonden grannen och de bestämde sig för att det bästa var att gräva ner åsnan. De hällde skopa efter skopa med jord över den. FAN tänkte åsnan inte nog med att man är längst ner i brunnen nu slänger de skit över en också. Så ruskade han av sig och ställde sig på jorden lass efter lass och plötsligt var han uppe i solen igen;)"

Så skönt, så enkelt. Jag tänker ofta på den där envisa åsnan och får ett leende på läpparna.


Tack Eliisa!


Nu ska här tvättas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0