Årets första

Igår kväll avnjöts årets första rooftop bbq! Det var Korkidis bröderna som stod värdar och bbq:n hölls på deras lägenhetstak. 36 våningar upp. När jag först kom upp på taket förvandlades mina ben till en blandning av gummi och cement och jag kände hur jag långsamt drog mig närmre mitten för att inte kunna blåsas över kanten. Men efter en drink (eller två) så släppte rädslan något och jag satte mig på en stol alldeles vid räcket och njöt av utsikten. Vart en riktigt trevlig kväll med god mat (en kompis till dom hade sin mamma här, så hon stod och fixade brasiliansk bbq kvällen lång) och gott sällskap. Gick hem ganska tidigt eftersom det trots allt bara var torsdag och helgen stod på glänt, men hade en riktigt mysig kväll med fin sommarkänsla. (nästan så jag hörde Tomas Ledin i bakgrunden hihi)
 

Utsikten från taket


BBQ People


John och den brasilianska mamman, tack för maten!


Lite svamp, kycklingvingar och chuars på g


John hade lite mycke ett tag där, i upplösningstillstånd haha


Spegelbild i hissen på väg hem, tog typ 1000 st, detta vart det bästa..


Insåg nyss att det ju för tusan är påsk, här ska påskstädas, ätas påskägg och påskpussas

Kommentarer
Postat av: Johan

sakna, sakna, sakna... hälsa alla så himla mycket där borta och ge adde en high-five, eller en stel grabbkram =) haha.

2009-04-13 @ 11:21:25
URL: http://cogitabundus.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ser helt underbart ut!=)

2009-04-14 @ 09:43:34
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag väntar med spänning på en bild av skotern! :)

2009-04-15 @ 13:07:39
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0