Pustar ut

Idag, imorse, när jag vaknade så kände jag äntligen att jag kunde pusta ut. Idag, nyss, hoppade inte hjärtat upp i halsgropen och började slå i hundranittio så får jag hörde steg utanför ytterdörren. Idag, torsdag, så känner jag att det nog faktiskt är över. På riktigt. Vi alla kommer att fortsätta ligga jävligt lågt de närmsta dagarna, kanske veckorna bara för att vara på den säkra sidan. Det är det värt. En av oss har åkt tillbaka hem, några andra funderar på att åka utomlands på semester bara för att få miljöombyte och komma iväg lite. Vi kommer att stanna. Jag har en grupp som kommer och Andreas massa arbete att ta itu med. Men idag känns det bra. Det är okey för oss att vara här.

Var på tjejmiddag på en hutong restaurang igår med Bridgid, Varia, Nancy och Clara. Det är City weekend April gourmet month här i Peking och det är massa promotions på olika bra restauranger så då gäller det att passa på. Var skönt att träffa dom, tjejerna alltså. Prata ut. Se dom efter händelsen. Prata om det, prata skit. Ni vet så som bara tjejer kan göra. Åkte hem till Varia efter middagen och fnissade i hennes soffa. Det var så underbart att bara slappa och skatta och njuta av livet. Vi alla satt och njöt av att vi lever och att livet behandlar oss väl. Mycket bättre än va det behandlar vissa andra.

Igår på dagen tog  jag och Andreas skotern till Ritan park för att äntligen sätta igång och träna. Vart powerwalk/jogging och det kändes verkligen att det var ett tag sen. Men var riktigt skönt att vara ute och njuta av solen och den härliga luften som det är i parkerna. Mycket skönare än att vara inne på ett trångt svettigt gym. Påvägen hem åkte vi förbi klubben där vi var i Lördags och båda vart illamående.

Känner mig fortfarande lite snurrig i huvudet och jag tror kanske att det går ut över mitt blogginlägg, sorry alla läsare (alla är inte så många så jag tror jag är förlåten!) men det blir snart bättre. Jag känner att jag snart är bättre, så skönt!! Imorgon eller kanske till och med senare ikväll lovar jag att komma med ett glatt inlägg!

Till dess, tjaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0