shit and pancake!

Va dålig jag har varit på att uppdatera..

Gällande föregående inlägg så hade jag haft en sjukt trevlig kväll i goda vänners lag. LAN är typ den coolaste restaurangen/nattklubben jag någonsin besökt (Filip Stark som designat rubb o stubb) och maten var super! Ska ni någonsin till Peking så är det ett måste! Mina nya helt fab skor var tyvärr aaaaaaningens för små så jag släpade mig hem barfota när klockade började visa sent.  Adde tog med kameran ut men lämnade minneskortet hemma så några bilder blir det, tack och lov, inte. Kan ju också meddela att jag även citerade mig själv fel i inlägget då jag visst sa har jag någonsin sagt ägg till nejet, inte tvärtom.

I Lördags kom Motti, Stålgritta och Tandra hit. (Jag trodde jag skulle avlida påväg till flygplatsen och antagligen taxichaffisen med med tanke på vilka ångor som jag avsöndrade plus att jag luktade avliden råtta ur munnen) så med rödblanka glasliknande ögon så mötte jag upp dom circus kl tre kinesisk tid. Super kul att de äntligen är här! Helt otroligt att min söta lilla mormor faktiskt tagit sig ända till Kina hon fyller trots allt 77 år i augusti. De senaste dagarna har varit sprängfyllda av turistande och lata mornar då de tre gästerna lider av jetlag och jag inte är sen med att utnyttja detta. Vi har hunnit med shopping, massa god mat, förbjudna staden, himelska fridens torg, himmelens tempel, os-byn, uppsyning av kläder, fika, massage, manikyr, pedikyr etc. etc. etc. Jag tror att ni get the picture som man så internationellt kan säga. Vi har alltså haft häcken full. Idag har mamma o Sandra gett sig av på egna äventyr medans jag är hemma och tar hand om sjuk mormor. Har proppat i henne juicer, c-vitamin sprängda smoothies och ginseng Oolong the. Imorn kommer hon vara fit for fight igen hoppas vi. Då ska det bli 20 grader och sol så ett besök till kinesiska muren nalkas nog.

Gillar Jonnas tidigare inlägg gällande saker som hon tycker är lite mer vissna än andra. Jag trodde att jag var safe där och att hon fortfarande gillade mig lika mycket som tidigare men icke! Jag har skrivit i tidigare inlägg att jag gått med i viktklubb.se vilket jag ju gjort. Men Jonna, my friend. Jag har inte gått in på sidan på någon som känns som sekler, dessutom bad jag mamma ta med sig minst 13 kg karamellkungengodis hit vilken hon nästan lyckades med så sedan i lördags har jag ätit godis konstant till frukost, lunch och middag. Om sanningen ska fram så har jag faktiskt klämt i mig lite till mellis här o där också, och känner mig sjukt nöjd med det. Det är ju så satans gott!!! Så jag hoppas du kan tycka om mig igen....!? Gällande Ben & Jerry glassen så håller jag med till 100%, när var en glass inne liksom? Har aldrig sett någon skriva typ Åååååååh, nu ska jag ta mig en promenad och äta vårens första spirello - va är de för fel på den?? Dessutom, haaaaaallååååå ni alla Ben & Jerry älskare har ni hört talas om Cold Stone?? De får både ben och Jerry att springa och gömma sig under första bästa gatusten. Yummmmi! (Hmmm, hamnade jag nu i samma typ av fack som Ben & Jerry älskarna fast med Cold Stone?? Maybe. Men jag tar de =P)

Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra att du erkänner dina synder, du är förlåten.

2009-04-02 @ 11:06:36
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0