This is such a mess!!!

På riktigt så har allting som hänt från lördag natt ca kl.01,30 fram tills nu varit den värsta tiden i mitt liv. Jag vet inte hur mycket jag borde skriva här så jag tar det väldigt kort och inte speciellt ingående. I lördags kväll hamnade vi på en klubb. Det vart fight. Avbrutna flaskor flög, blod rann,och ja... Alltig ni kan föreställa er. Saker skedde. Vi klarade oss utan fysiska skador. Människorna "på andra sidan" är väldigt väldigt högt uppsatta människor med mer inflytande än ni kan tänka er... Just nu är tre personer från "våran sida" häktade. Allting sker under the table. Antagligen kommer människor få lov att lämna landet av säkerhetsskäl..... Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi sitter till 99% säkra, men de har alla våra uppgifter vilket känns otroligt obehagligt. Vi kommer troligtvis lämna Peking för några dagar iallafall bara för att komma bort från detta.... Kan nog inte uppdatera er mer om detta just nu.

Just nu vill jag bara att jag ska vakna upp från detta helvette.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Uuuhh, akta er, man vill inte hamna på kant med Kinesisk polis och regering. Usch vad hemskt. Tänker på er iaf!

2009-04-20 @ 12:11:19
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Huuvva. Jag får gåshud. Var rädd om dej vännen!

2009-04-23 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0