Update

Gällande finnen. Den är kvar, den skadar och den finns fortfarande inte med på kort. Däremot så tror jag, helt ärligt, att den kanske växt sig enorm inne i huvudet och är påväg ut i vänster öra. Detta skulle isånnafall förklara dagens huvudvärk och ännu mer varför det börjat ömma på en prick på samma ställe som i högra örat, men nu alltså också i vänstra. En hjärnröntgen just nu hade antagligen fått mig att kräkas. Vill nog inte veta om jag har en 15 cm lång finne som går rakt genom huvudet. Super vidrigt ju! Hoppas på att finnlandskryssningen ankrat när jag vaknar upp imorgon. Nu blir det till att sova. Har spelat 24 rundor av harpan, varav jag vann 4..... Grattis till mig.

Godnatt, nätas imorn.

Ps. Johanna, går jag över den där gränsen nu med personlig info som du inte vill veta???

Kommentarer
Postat av: johanna...

nejnej. Finnar och pruttar är okej. Gränsen går vid detaljer om mens och smutsiga underkläder...

2009-04-12 @ 10:59:34
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0