det senaste och kommande

Mycket har hänt sedan sist. Kräftskivan vart en hit i år igen med mycket skratt, kackafoni, rövarsång och kräftlycka. Pizzakväll och bilbingo har även det klarats av. Är glad att jag hunnit träffa så många nu äntligen för snart är sommaren slut och då töms leksand på -85or och några till. Men några fina veckor är det kvar. Annars har större delen av min tid gått åt till att jobba eller att fixa skjuts till jobbet. Körkort. Måste ta körkort!

Tänkte att jag skulle lägga upp min, tror jag, första countdown här nu då. Har endel att se fram emot.

. 1 dag kvar tills jag får krama på min människa igen.

. 2 dagar kvar innna skattepengarna, förhoppningsvis, sitter på kontot. Cashing

. 4 dagar kvar tills jag och Andreas åker till Hennickehammars Herrgård på babymoon

. 5 dagar kvar tills vi blir Närkingar för två nätter

. 7 dagar kvar tills vi ska på ultraljud och tjuvkika på bebisen

. 9 dagar kvar tills Juli lönen kommer cashing igen

. 9 jobbdagar kvar

. 11 dagar kvar till Andreas åker tillbaka till Kina vilket i och för sig är mindre kul

. 11 dagar kvar tills jag slutar jobba.

. 12 dagar kvar tills jag åker till Stockholm och träffar godbitar

. 12 dagar kvar tills Kristen kommer till Sverige

. 13 dagar kvar till Janice kommer till Sverige

. 14 dagar kvar tills jag, Kristen och Janice (+ Joanna???) drar iväg på lite roadtrip

. 23 dagar kvar tills jag åker tillbaka till Kina

. 31 dagar kvar till jag har höstens första resa.

. 57 dagar kvar tills oktoberlovet i Kina som kan innebära en andra babymoon.

Lite har jag som sagt kvar att se framemot... Men som alltid så innebär ju att de händer saker måsten. En hel del i mitt fall. Mycket som måste göras. Lägenhetsletande, försäkringskassaprat, flygbolagsbestämmelser, visumansökan, städa-putsa-gno, flyttplanering, babykoll, letaföräldrakurser, pengakoll, sökande, letande, famlande, tamlande....

Steg ett i rätt riktining - duscha.  


Kommentarer
Postat av: Herman

Det va Kristen jag menade!

2009-08-05 @ 10:39:47
Postat av: Jenny

ååhh.. en resa till Kina låter inte fel =)

2009-08-05 @ 10:59:15
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/
Postat av: carro

åå jag har alltid velat åka till kina :( men du fpr ha det så kul :D

2009-08-05 @ 11:00:49
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Sofia Lasses

var in här å kikade å ser att du är gravid..va roligt!grattis!hoppas du mår bra!kram

2009-08-10 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0