Guess who's back!

Ja, men det är väl jag då.... Är tillbaka från Kina, har varit i Leksand och befinner mig nu i Sälen. På mitt gamla jobb och i samma rum som jag bodde i sist jag var här... Vet inte om det är deprimerande eller kul. Återstår att se.

Thailand var underbart! Det spelar ingen roll hur många som varit där, på samma ställen, gjort samma saker.... Det var de tre bästa veckorna i mitt liv. Helt otroligt bra var det! Jag skickar all min tacksamhet till min underbara Andreas som bjöd mig på denna fantastiska resa! Tack!!! Bilder ligger på facebook, och det kommer garanterat upp fler album. Iallafall ett.

Sälen då. Kom hit imorse har jobbat hela dagen, försökt sätta mig in i det nya systemet och förmå mig att komma ihåg hur allting funkade. Kommer säkert att gå bra. Kör på hård start iallafall. Jobb i repan onsdag-söndag och även nattklubb torsdag-lördag. Men det är så det ska vara. Är här för att tjäna pengar denna gång, så då är det bara att le och se glad ut när man blir tillfrågad om mer jobb!!

Ska gå till Sporten (mitt boende) för att försöka komma i ordning nu, har endel att packa upp! Skriver mer en annan gång.

Oh! Måste ju förresten berätta att jag missade mitt flyg från Peking till Stockholm, men lyckades fixa så jag kom fram med ett annat flyg bara 15 min senare än vad jag skulle ankommit, utan att betala ett ruttet öre extra. Bedrift eller!?!

Kommentarer
Postat av: johanna...

Det är ju det jag säger. Ingen sätter sig i så mycket skit som du, men ingen klarar banne mig sig ur mer skit än vad du gör heller. Eller vad säger vi miss Jag-packar-alla-mina-produkter-för-25000-kri-handbagaget-för-enkelhetens-skull Karlström? Saknar dig!

2009-01-08 @ 01:26:18
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0