Receptionistens klagan

Undrar om det finns någonting som jag behöver lika mycket som en massage just nu? Ryggen håller nog faktiskt på att rasa ihop, axlarna sitter vid örsnibbarna och huvudet känns som en stor böld som väger tungt på nacken. Men andra ord - Aj! Jag har ont! En dag på spa låter som ett paradis. En lerinpackning, aromabad. Helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Bastu och bubbel... Ååh, nästan så jag börjar dreggla. Jobbar 75m ifrån ett spa men ändå känns det just nu förbannat långt bort.... Skulle vilja åka iväg någonstans och bara lyxa. Återfå lite energi och lust. Hade inte varit fel.


Vardagslyx som behövs

Kommentarer
Postat av: tess

jag är på!

2009-07-11 @ 19:46:52
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det avgjorde saken, när jag kommer i Aug så tar vi en spa helg!!!!

2009-07-13 @ 11:49:00
Postat av: Anonym

Hmm, ja visst om du bjuder =)

2009-07-13 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0