Tips.

Om man har tråkigt när man är på toaletten så kan man ju alltid ta och måla naglarna i någon snygg färg. Ibland kanske man bara hinner med en hand men då har man ju lixom något att se fram emot sen. Bara en tanke.

Har kollat på Michael Jacksons minnes ceremoni här och sitter nu och kollar på en Dangerous konsert från -93. Skulle ljuga om jag påstod att jag inte tycker att han var en för jäkla bra entertainer, för my gosh va han flippar alltså. Riktigt riktigt imponerande. Synd bara att hans Wacko Jacko person kom lite ivägen så att han inte fick all den cred som han faktiskt förtjänar medans han var i livet... Sorligt. En sak bara gällande ceremonin där jag, hör och häpna, faktiskt håller med min mamma - Varför hade de kistan på något som såg ut att vara en matvagn? Kan inte ha varit allt för svårt att flasha till den lite?!

Nu ska här sovas. Leia kommer hit mördartidigt imorgonbitti så då kanske man ska försöka vara vid så många sinnens fulla bruk som det bara går. Förhoppningsvid blir jag väckt om någon timme av en Andreas som ringer och meddelar att han befinner sig tillbaka hemma i vår lägenhet i Peking. Bara att ringa babe - jag somnar nog om!

G'natt

Kommentarer
Postat av: tess

hahahaha. jag satt också och störde mig på hjulen! fast jag tyckte dom såg ut som en sjukhussäng:)

2009-07-08 @ 09:35:57
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0