Även du min Brutus!

Jajemen! Även jag. Dags för en liten nedräkning!

-7 dgr kvar till nästa Sverige besökare anländer i Peking
-10 dgr kvar till Halans bröllop (och sara fyller 24)
-11 dgr kvar tills Andreas fyller 27 (och min bror 21)
-15 dgr tills ytterligare två svenskar anländer till Kinaland
-16 dgr tills jag tar mardrömsflygresan hem till Sverige, ankomst samma dag
-20 dgr kvar tills Andreas landar på Arlanda flygplats
-23 dgr kvar till midsommar
-24 dgr kvar till leksands festivalen (el va den nu kallas. Finns den fortf? Ankrace o sånt...?!)

Det var ju kul de här! Men jag har en fråga med. Hur äter ni era pannkakor? För jag känner på mig att de inmundigades på ett något annorlunda sätt här borta igår....

Over and out

Kommentarer
Postat av: johanna...

Det satt precis där de skulle... Så nu är jag nöjd och glad och lite halvseg... =) Med blåbärssylt i en hög på tallriken. Duger det :P

2009-05-28 @ 10:46:28
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0