Happy Saturday!

Ja precis så ja - glad lördag! Hoppas att ni alla får en super skön helg för det ska jag ha! Städerskan är snart klar med allting här hemma och då ska jag slänga på mig mina slappaste kläder, krypa upp i soffan koppla in hdmi sladden och sen dra igång tv4 Anytime. Det kan vara det bästa som hänt på länge. Vi har köpt in oss på det nu vilket innebär att vi när vi vill kan kolla på Svensk Tv! Är det inte underbart...!? Ööööö kanske ni tänker, men så är det iallafall. Har suttit som klistrade framför Robinson hela dagen och nu när Adde är ur vägen så är det äntligen 90210 som gäller. Har inte sett ett enda avsnitt av det nya så det ska bli kanon! Redigt bra Lördag!

Fortsätt gissa på bilden förresten, inte något rätt svar ännu. Ledtråd kan vara att jag verkligen behövde det där nere i Hangzhou!

Kram


Kommentarer
Postat av: johanna...

Älskar vi inte Robinson va.... =)

2009-05-16 @ 18:08:36
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Joanna

Myggplåster =)

2009-05-16 @ 20:15:33
Postat av: cisci

skavsårsplåster...

2009-05-16 @ 23:06:55
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Joanna

??? jag tänkte säga myggplåster... men min namne har tydligen redan skrivit det. jaja.

har i alla fall full förståelse för tv4, även om jag och johan var bortskämda med HBO i vår lägenhet.

2009-05-17 @ 16:46:10
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Andreas

Robinson är roligare än jag trodde, hade faktiskt inte höga förväntningar men nu är man fast igen...Vet inte hur långt det gått i Sverige men vi är på avsnitt 6. Ut med fetknoppen som pratar jönköpingsmål!

2009-05-17 @ 17:40:16
Postat av: Johan

"fetknoppen som pratar jönköpingsmål"??? HAHAHAHA :) fan va skön du är!!

2009-05-17 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0