ingen rubrik

Blir en rubrik...

Filmen då. Tack Johanna och tack Jonna. Men! Eftersom det verkar väldigt krångligt de här med att lägga upp en film så skiter jag nog i det... Hade varit lite kul men orkar inte lägga ner tid på det! De var iallafall på mig när jag utförde en häxkonst!

Dagens jag. Idag mår jag ungefär lika härligt som en kinesisk soptunna så jag känner inte alls för att lägga upp någon ny gissning, det får komma senare. Det jag tänker göra nu är att lägga ut en allmän förfrågan; Någon som ska till Stockholmstrakterna den 12 Juni??? Isånnafall kanske jag vill ha ett närmare samtal med den personen om detta. Vänligen hör av dig!

/Torrhud

Kommentarer
Postat av: Joanna

ska man kommentera på det senaste inlägget eller på det som man kommenterar om... hur som helst. jag är ledig den 12 juni!! vill du ha hämtning på ARN?? när landar du? jag vill jag vill!!

kram

2009-05-30 @ 17:34:14
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0