inte rätt...

Inga svar är inte rätt.... Jag har ett blåmärke under foten, vet inte hur normalt det är men jag fick iallafall för mig att det är lite udda. Tror jag har en spricka mitt emellan stortådynan och resten av tårnas dynor, de som är nedanför de riktiga tårna ni vet. Dom som bullar upp lite. Emellan lilla och stora där tror jag att jag krasat något...

Från det ena till det andra. Hur lägger man upp en film här egentligen? Har filmat en liten snutt och skulle bra gärna vilja visa den.. Tacksam för lite hjälp.

Fredag.

Kommentarer
Postat av: johanna...

Gå in på tinypic.com och ladda upp den där. Sen tar du nån av koderna och sätter in i bloggen, typ. (fattar inte att jag av alla oteknikaliteter i världen får lov att skriva detta tillslut)

2009-05-25 @ 10:46:07
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag kan inte heller, eller jag skapade ett konto på youtube och la in filmer där sedan lägga in det i bloggen. Hallå Adde borde väl kunna?

Ska vi, jag och Johanna två tjejer behöva förklara det. Tror det finns många killar där ute nu som får skämmas. För ni borde veta bättre än oss!



Skäms. Hjälp stackars Rebecca nu

2009-05-25 @ 13:17:58
Postat av: sandra

har också ett blåmärke under foten.. och jag tycker också det är lite udda :P

fast jag sprang barfota bland massa stenar så får väl skylla mig själv :D

2009-05-31 @ 17:53:15
URL: http://mewithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0