Jag pustar och pustade ut!

Det vart bättre! Vi kom till hotellet ca 22,30 och checkade in direkt. Hotellrummet var toppenfint och de hade roomservice ända till kl 23. Hallelujah moment! Vi beställde genast upp en hamburgare och en club sandwich som otroligt nog var riktigt goda! Västerländs mat brukar oftast inte vara någon höjdare på kinesiska hotell men det var verkligen gott. Om det var pga hungern eller om det faktiskt var gott framgår inte för det spelar ingen roll. Efter att ha fått lite mat i kroppen spred sig ett lugn i oss båda. Vi pustade ut. Andreas tacka till och med mig för att jag hade stått ut utan att bli arg (läs min blogg vart mitt svar, haha) vilket ju måste betyda att jag skötte mig ganska bra ändå. Härligt. Jag fick lov att jobba lite till efter att ha ätit med det gick fort så runt tolv vart de till att duna in. Vi båda somnade innan vi ens hunnit säga godnatt till varandra!

Nu är vi tillbaka på fabriken igen men pustar fortfarande ut. De verkar som att det går framåt iallafall, det kommer att bli bra. Vi hoppas på att inte behöva vara här längre än till lunch så vi kan få eftermiddagen fri för lite sightseeing. Vi ska byta hotel ikväll till ett nära en av sjöarna här som tydligen ska vara väldigt vacker. På schemat för eftermiddag hoppas vi på att kunna få njuta av naturen och det vackra vädret (29 grader varmt imorse) och varsin helkroppsmassage.

Önska oss lycka till.

Kommentarer
Postat av: johanna...

Lycka till. Här är det också fint väder. Fortfarande uppsats dock. Bitter!

2009-05-12 @ 09:06:40
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0