Naaaw

Har precis kommit tillbaka till hotellrummet från en härlig dag i vackra Guilin. Har varit i Rörflöjtsgrottan och på ett teplantage. Skön dag! Ikväll så är det middag och skarvfiske som står på schemat. Älskar att de är så lugna dagar här nere, inte så mycket historia heller. Synd bara att Guiden pratar på som bara den och allt och absolut ingenting. Hon drog en heluppsats om pandor tidigare idag. Pratade om dom i minst 10 minuter... Helt seriöst. Om hur folket här lagar mat till dom och hur dom gifter sig och bor och ja allt ni kan och inte kan tänka er... Hon satt inne med riktiga pandakunskaper, sen hur vida det var intressant eller inte är ju en annan sak. Kan ju säga att jag översatte kanske 5% av de hon babblade på om, det räckte, tro mig!! Iallafall så när jag kom "hem" så kollade jag som vanligt min mail för att se om någonting kul hade dykt upp. Visade sig att Andreas hade mailat, fick den här bilden av honom



Lilla Wawa som ligger i våran säng bredvid Addes kudde (som är hennes favvo) och spinner som en galning. Sötaste!! Kommer bli riktigt tråkigt när hon och Bailan åker ifrån oss. (när nu det blir, skulle från början bara ha dom till den 7e April!!)

Nee om jag skulle ta och plugga lite minoritetsgrupper kanske...!? Och ja just ja! GLAD VALBORG eller va man nu säger i efterskott! Glömde bort att de var det igår, trots att typ alla hade skrivit om det. Minne som en guldfisk tydligen. Men bättre sen än aldrig.

Lite lätt svettiga kineskramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0