Och rättsvar är........

Mariahs!! Även fast andra var inne på samma spår så var det ändå Fröken Hanses som tog det först! GRATTIS!
 

Måste säga att jag hade sjukt kul när jag läste gissningarna, En fråga bara....? Va tror ni om mig?? Forhoppningsvis behövs ingen skyddsutrustning för att lägga mina underkläder i tvätten!? Jag tvättar fötterna någon gång i veckan iallafall.. =P Och surströmming.. Öhh, Johan!? Hahaha. Sjukt kul iallafall. Tack för alla knäppa gissningar. Ska gå igenom mina mappar för att leta reda på en nya bilder som kan kvalificera in sig  och få vara med i mina hemskt roliga tävlingar! Va tycker ni.... Lite priser kanske också!? Lockar det.....?

Senare

Kommentarer
Postat av: cisci

haha, jag gillar dina gissningslekar. fortsätt så. hann ju inte gissa på den förra, men nu är jag med på nästa. go!

2009-05-07 @ 16:20:35
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Mary

Yes!!! Fan va grym jag är! ;) :)

2009-05-07 @ 16:44:32
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0