Verb = att göra

Vad gör han, min karl...!?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hm, han kanske skär lök, men varför göra det i badrummet?

Jag tror annars att det kan vara så att han ska sortera dina lortiga trosor för att sedan lägga dem i tvätten...;)

2009-05-05 @ 15:27:44
Postat av: Herman

Skulle möjligtvis vara så att han har kletat avföring på hela golvet. Sen springer han och slänger sig på knäna och ser hur långt han glider. Glasögonen är förstås för eventuellt stänk. Skyddet för näsan är ett måste för att ha hälsan i behåll när han e klar??!!!

2009-05-05 @ 16:02:42
Postat av: Emma

Viker ett lakan skitnoga sittande på kineshuk.

2009-05-06 @ 14:22:46
Postat av: Mary

Jag har två gissningar. Antingen rensar han avloppet och är rädd för att det ska svätta upp nått otäckt på honom. Eller så gör han ren kattlådan och tycker att det luktar illa och att en kattbajskorv ska hoppa upp i ögat på honom! Snälla säg att jag har rätt!?



2009-05-06 @ 14:58:07
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Johan

shit, vilka bra gissningar alla har! speciellt kattlådan! det hade jag gissat på, men om man inte får härmas så chansar jag på att adde plockar bort buckens surströmming som stått en vecka :) (bra fantasi man har...?)

2009-05-06 @ 16:39:50
URL: http://cogitabundus.blogg.se/
Postat av: johanna...

Jag tror han har seminarium i hur konsten att vara självmordsbombare och backhoppare på samma gång, och göra det samtidigt.

2009-05-06 @ 19:24:42
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Eliisa

Gissade också på kattlådan, men det kan också vara en miss utanför själva lådan som ska avlägsnas eller möjligen en Jättespindel?? Kackerlacka?? Valross?? eller klipper han möjligen dina tånaglar?

2009-05-06 @ 22:14:54
Postat av: Eliisa

Min gissning var också kattlådan, men eftersom den var upptagen så gissar jag på en olycka utanför av lilla missen eller en jättespindel?? Kackerlacka ?? Valross?? som ska avlägsnas eller klipper han möjligen dina tånaglar?

2009-05-06 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0