allman bloggtorka?

Verkar inte battre. Tycker var och varannan klagar pa bloggtorka nu, sa varfor inte jag ocksa...?! Jag har bloggtorka. Egentligen inte sa mycket - jag tror, innerst inne, att jag nog bara ar for lat for att lagga upp en ens halvvettig text.. Men jag kan delge tva saker idag. Tre. Ett. Jag ar hemma i Svedala, mer precis Leksand. Oh va' kul! Det ar morkt.... Tva. Jag ar jaklarns glad over att jag kopte Elisabeth Ardens 5th Avenue Style parfymen idag. Tre. Jag saknar Andreas hen duo hen duo hen duo hen duo. !! Det var kort och gott allt jag hade att saga. Nighty folks.


Happiness is not a goal; it is a by-product.
Eleanor Roosevelt



Kommentarer
Postat av: tess

välkommen heeeeem!!:)

2009-11-21 @ 11:56:48
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0