eh vill inte!

Idag ar en akta vill inte dag. Vill inte stada, vill inte ga upp ur sangen, vill inte ata, vill inte duscha, vill inte kla pa mig. Inte mycket alls jag vill gora faktiskt.. Kanner enbart for att ligga kvar under tacket och tryna hela dagen. Men jag antar att jag maste putta mig sjalv over sangkanten snart och ta tag i mig och alla sysslor pysslor. Lunch hos mormor vankas vilket kanns trevligt. En kaffe pa siljan och lasning i senaste VAGABOND Afrika special later inte heller sa dumt. Sen lar jag val ta tag i julpysslandet igen. Problemet ar nog bara att det ar sa himlans trakigt att gora allt sjalv. Man kan nog latt konstatera att nagon saknas. Julmusik och juldoftpasar rackte ganska langt, men inte riktigt anda fram. Med lite sno och en pojkvan hade det varit fullandat. Dessvarre verkar bada tva lysa lika mycket med sin franvaro.

Antingen vet man vad livet gar ut pa eller sa ar det bara snurrigt och flamsigt.
Anton Tjechov


Ett ps. Jag har lagt upp bilder fran bade Inre Mongoliet och Thailand pa FB nu.



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag kanske kan komma hem och umgås lite mitt i pyntandet nångång, duger kanske till något =) Kanske kommer vara ledig hela december och januari nämligen. Sweet!

2009-11-25 @ 13:59:25
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0