en familjestund har guld i mund....



Sahar ser det ut hemma hos familjen Kebab just nu. Tapas star pa menyn och imorgon aker jag hem till landet lagom/mellanmjolk (som for ovrigt ska bli gott). Varan never dieing fisk lever och har det smutsigt. Jag har varit pa Yashow sa jag ar nog ratt smutsig jag med. Ikvall ska jag packa, men for att palla det ska jag inmudiga minst tre liter vin forst. Kul. Jag alskar Onsdagar. Tjing Tjong!


Fy fan va glad jag ar over att jag ar sa javla grym pa att laga mat!
Andreas Andren


Kommentarer
Postat av: mamma

Bästa citatet hitintills!! Underbart...är gott :)

2009-11-18 @ 19:08:04
Postat av: johanna

Jag gillar mest placeringen av locket... Välkommen hem. Jag dricker lättmjölk, men det är gott det med.

2009-11-18 @ 23:54:26
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0