Lite yr men med


En all-time favourite

Det känns att det var nyss jag landade pa Svensk mark. Jetlaggen är betydligt lättare än vad den brukar vara - men jag känner mig rätt yr då va'. Igår var det OK i och med att jag bara umgicks med mafian men idag, då jag har mitt första pass pa Dalle, så känns det lite mer. Ensam i receptionen med ut-check, men so far so good det är bara att hålla tummarna att jag inte blir väckt av någon gäst sen för att jag råkat somna här.. Vore inte toppen, men jag tror nog inte att det ska vara någon fara med det heller. Men hallå! Vet ni hur glad jag vart då jag kom hit och märkte att de har bytt produkter på Spat!!??! Innan har de haft Babor, som i och för sig inte är alls dåligt, men nu har de börjat med min all time favourite - Kerstin Florian. God Bless! Här ska shoppas. En himla tur att mitt ansiktskit som jag har nu är på sluttampen, om en vecka behövs det nytt. Precis lagom till löning. Score! BTW så ska jag våga lämna över mitt hår till en Leksandsfrisör igen på Fredag. Lisa denna gång så det blir nog bättre än i somras. Förslag på hårförnyelse tas emot med öppna armar.


Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon.
Mark Twain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0