Long time no write.

Skitdålig rubrik och det värsta är att jag får för mig att jag haft den tidigare också. Yea well. Har inte haft någon blogglust på några dagar. Har istället koncentrerat mig på att (jul?)stöka ner mammas lägenhet, möblerat om i "mitt" rum, jobbat och planerat Afrikaresan. Efter stor beslutsångest så blir det nog dessvärre bara två länder vi kan besöka. Sydafrika (du kan vara lugn Johanna! Eller börja oroa dig.... Vilket som) och Uganda. Vi ville egentligen till Tanzania också men när resekostnaden kan sänkas med nästan 10,000 på att vi skippar det så får det lixom bara bli så. Men vi är väldigt väldigt nära att boka nu och det kommer nog att bli helt fantastiskt! Jag sprudelbubblar bara jag tänker på det. När jag har bokningsbekräftelsen i min hand kan jag skriva mer om vad vi ska göra. Annars då.. Saknar er, alla fina vänner. (Självklart även dig Andreas!!!!) Och imorgon ska första julbordet inmudigas. På Dalle. Efter att jag jobbat. På måndag ska jag till sjukan för nå cellprov (har ni andra,  tjejer, gjort de redan eller?) sen direkt vidare till Sälen för lite mer jobb. Full rulle.


Hemligheten med lycka är att beundra utan begär.
Carl Sandburg


Kommentarer
Postat av: Mariah

Yes, det har jag. Men det va nog ett år sen tror jag.

2009-11-28 @ 22:32:28
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag skulle gjort det för ett år sedan, men avbokade tiden för var bortrest. Så nu fick jag faktiskt en ny kallelse och känner att jag behöver gå dit.

2009-11-29 @ 11:51:16
Postat av: Linda

Jag har lyckats göra det två gånger... fick en ny kallelse när jag flyttade till örebro... Det är väl när man är 23 som man får kallelse tror jag?

2009-11-30 @ 16:02:22
Postat av: cisci

jahadå jag har gjort det. tror oxå det är när man fyller 23 år.

2009-12-01 @ 20:52:15
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: cisci

jahadå jag har gjort det. tror oxå det är när man fyller 23 år.

2009-12-01 @ 20:52:32
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0