Nu far det va' nog!

Jaa a det far det! Jag ar trott pa min Thailandsbakterie som inte vill slappa taget om mig. Lat mig fa behalla lite energi i kroppen, tack. Borjar kanna mig sa som kanske en Koala hog pa eukalytus kan kanna sig, eller nagot - fast antagligen ar jag pa lite samre humor..?! Jag kanner mig iallafall lite som dom ser ut, graglamig, svullen, och seg som tusan. Jaja. Jag ska ta och gaska upp mig sjalv genom att sla in lite forsenade fodelsedagspresenter till lilla Leisan som jag hoppas pa att fa traffa senare idag. Fast forst ska jag forsoka pilla i mig lite frukost, kolla pa the world's great events samtidigt som jag tankte snegla ut pa regnet och stilla fraga mig sjalv varfor det inte ar sno?!


A lot of people like snow.  I find it to be an unnecessary freezing of water. 
Carl Reiner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0