Uppdaterat


Oknen i Inre Mongoliet September -09

For er som ar intresserade av mitt resande hit och dit; Nu ar de sista bilderna fran min och Andreas Inre Mongoliet resa i septemeber upplagda tillsammans en sista liten dagbokstext pa www.resedagboken.se . Mitt anvandarnamn ar rebeccaeleonorah. Jag ska forsoka ta mig tid till att skriva lite och lagga upp bilder fran Thailand ocksa. Mest for att det ar kul for mig och Adde att ha senare i livet men ocksa for er, om det ar nagon som tycker att det ar kul att se och lasa.. Nar det blir ar dock valdigt oklart. Aker till Sverige pa tordag och iom att jag haft 15 start- och landningar med le aeroplane sedan den 19e Augusti har jag levt i en kappsack den senaste tiden sa det borjar nog bli dags att packa upp den forst for att ganska omedelbart packa ner den igen. Ren. Plus lagga undan sommarklader som Andreas far mota mig med i Afrika i Februari. Tjoho! Snart dags att boka....


The way to get started is to quit talking and begin doing.
Walt Disney

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag åker också! Till Afrika alltså. Fått något som man skulle kunna kalla svar nu! Yey! Så vi ses där, efter att vi har setts här. In sveden

2009-11-15 @ 19:21:02
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0