And off I go


Beijing nightview

Klockan ar ganska sa precis snart fem. Aptidigt. Jag ar alldeles strax fardig att lamna lagenheten for att forsoka fa taxi till hotellet for att sen ta bussen till flygplatsen. Innan jag gor detta vill jag lite nyfiket fraga vad jag skrivit pa Facebook?! Jag har, sa vitt jag vet, inte varit innen pa FB sedan urminnestider - eller iallafall pa mer an en manad, sakert tre.... Sa, ar det nagot fuffelns som jag bor veta eller ar ryktet sant - om jag inte borjar anvanda FB typ pronto sa tar dom bort mig fran det? Det skulle innebara krig.

Inget citat idag, finns det inte tid for.

Tjing


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vet inte riktigt om jag är boven i dramat?!? Det var då inget speciellt. Bara facebook som gav förslag på vad jag skulle göra, där ett av den var att bli kompis med min mamma (vägrar på ren princip). Ett annat var att "återuppta kontakten" med dig. Och jag tyckte att det lät ju trevligt, visste dock inte att vi tappat den =) Om det inte var det som var problemet så vet jag inte vad du snackar om. Sov gott!

2009-10-27 @ 23:56:26
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0