Chokladboll, negerboll. Whatevah'

Taktisk ar nagonting som Andreas inte ar. INTE med stora bokstaver. Jag har varit smagrinig pa honom hela dagen av olika karleksfulla anledningar och precis nar det borjat rinna av mig sa kommer han och ber mig om en tjanst. Visst, om du staller dig och gor negerbollar till mig. Efter att jag sagt detta borjar det knaka och jag ser hur hjulen i unge herr Andrens huvud borjar arbeta och efter en putteliten stund fragar mig vad som ska vara i en chokladbollssmet, for att vara korrekt. Men inte vet jag, ser jag ut som en javla negerboll eller? fraste jag. Svaret pa detta; Nej, men du ser ut som att du atit nagra stycken! Tva sekunder efter att Andreas sagt det och insett vad han sagt startade en ratt livlig jakt bestande av Andreas, radd som en hare, och mig, galen som hyena. Springades ut och in fran rum till rum, hoppandes over soffor och bord, morrandes, frasandes. Ursaktandes. Det hela slutade i att Andreas lag pa golvet med en kladstallning parkerad pa ryggen. Just nu sitter jag i min lasplos och ryker fortfarande lite ur oronen medans Andreas gommer sig pa kontoret. Med andra ord, en helt vanlig kvall i hushallet Karlstrom/Andren.



Update: Hahaha kolla vad jag precis fick serverat!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, ge han vad han tål. Så säger man inte, fy på honom..;)

2009-10-06 @ 16:13:13
Postat av: Eliisa

Hej du minns en gång när jag jagade honom under vår dubbelsäng för att han var så enerverande irriterande som liten retsticka till sin söta lillebror...tigern i mig vaknade och rusade efter den lilla illern, men snabb som han var så dök han längst in under sängen fullständigt onårbar. För att 5 minuter senare komma och charma och krama sin mamma som smälte som smör...:)

2009-10-06 @ 21:12:21
Postat av: jojohohanon, tror det var så jag hette

så skulle adde ALDRIG säga! jag vill höra hans version innan jag drar några slutsatser. be honom uppdatera sin blogg vet jag!

2009-10-06 @ 23:32:57
URL: http://cogitabundus.blogg.se/
Postat av: mamma

Komentaren är egentligen mest riktad till Andreas:

Du vet hur man tuktar en argbigga =)

...och så är det så sjukt roligt att läsa bloggen utan alla prickar. Lite extra hjärn, eller ska man kanske säga hjarn...-gymnastik

2009-10-07 @ 08:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0