Ooooooh oh la la jag vill ha dig!!

Traaaalalalaalalaa. Ulf Lundell. Lycka? Kärlek? Vackert? Hur som helst så älskar jag att shoppa. Har lidit av någon typ av shoppingtorka ett tag här och hade nästan glömt hur mycket jag älskar det. Nu vet jag. Jag älskar det. Mycket! Har precis kommit hem från en stund på Qianmen med 3 sprängfulla påsar till mig och Andreas. Det är lycka. Bättre än Ulfs. Större. Jag bugar mig och rodnar lätt inför shoppingen. Den är min vän genom livet. Okey.... Nu börjar jag känna att jag låter lite lätt störd, så jag lägger ner. Återkommer istället imorgon med en full update om helgen som varit. Nu ska jag svida om och göra mig iordning för en restaurangöppning. Japanskt. Arigato.


Framtiden har redan börjat
Robert Jungk

Kommentarer
Postat av: Eliisa

Jag vet, jag älskar också att shoppa men du kan ju shoppa så billigt!!!!! Är allt lite avundsjuk ;)

2009-10-04 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0