Topp 5:an?!


Spyfluga?

Idag rader det magsjukor i Kinalandet. Inte hos mig med hos cirkus 40% av min grupp. Manga stackars krakar som fatt sitta och krakas i bussen.. Spybakteriefloran pa topp. Fy farao for att bli magsjuk pa en gruppresa med spackat schema. Uh! Nu far vi se hur lange resten av oss klarar oss, haller tummarna for att vi slipper - aven fast min mage redan nu verkar saga annat.. Snurrar runt dar inne. Skoj.

Innan jag ger efter for illamaendet ska jag forst toksjunga till On the radio for 10:e gangen i rad for dagen, blogga fardigt, hanga tvatten och fortsatta packa ner mina sommarklader som ska tagas till Sverige inom en valdigt snar framtid. Kanske, men verkligen bara kanske, kommer jag ocksa forsoka balansera upp alla tallrikar fran vardagsrummet i en hog och valsa in med dom i vart enorma kok. Sa jag kan diska imorgon. For det kommer helt klart inte bli av idag.

Innan jag lagger ner for dagen... Question. Hur trakigt ar det att kopa en jacka fran Zara?! Ska jag - ska jag inte? Alla dessa tunga svara beslut.. Vet inte vart jag ska ta vagen med dom, det ar riktigt synd om mig! Stackars mig.


The person who writes for fools is always sure of a large audience.
Arthur Schopenhauer

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Det är skitkul, eftersom Zara ska lägga ner i Sverige. Du kommer typ vara tokensam om den. Tänk Gucci =)

2009-10-27 @ 09:42:14
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0