Wiihoooo

Snart ar Joanna i Chinaland igen! For ett tag. Bara en natt bort. Okey, jag kommer inte att vara i Peking da hon kommer vilket suger till en ratt hog grad, men bara vetskapen om att hon kommer att finnas i samma land som mig kanns super. Har saknat henne har. Kanns verkligen nu nar hon kommer tillbaka. Vi kommer hinnas ses lite iallafall. Med betoning pa lite. Typ en kvall, en dag och en morgon om vi verkligen umgas sa mycket vi bara kan! Kul ska det blir iallafall, och hon kommer att vara en grym guide! Fran det ena till det andra. Jag ar i Xian nu. Akte nattag med gruppen hit. Jisses - de var ju en upplevelse det med. Inte for mig direkt eftersom jag farit o flangt ratt mycket i tag nu det sista, men for gruppen. Tror inte en enda sov mer an tva timmar. Aja, det kan inte vara perfekt hela tiden. Imorgon ar det med siktet mot ny ort vi tar fart, Guilin kallar igen - men forst ska vi hinna avverka sidenmattor och Terracotta armen. Nu, marsch pannkaka i sangs, som min mamma sa nar jag var liten.


Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
Henry Ford

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0