En liten reminder....

...Eller jag kanske aldrig sagt detta!? Hur som, jag har varken tillgång till Facebook eller till blogspot i Kina. Stod ju över lagenb där ett tag men den kom ifatt och om mig. Goddamnit. Jag får bara mail om att bla bla bla har skickat mail bla bla bla på Facebook bla bla bla och Address not Valid står det så fort jag försöker komma in på en blogspotadress, så lägger internet ner. Hmmmmmm.. Såååååå... Jag tar det här istället.  

* Ja, räkna med mig + 1 på juldagsmiddagen. För mig kommer det nog aldrig att vara svårt att komma in i the Christmas Spirit om det så skulle vara 40 grader skitvarmt och strålande sol. Känner mig som jul personifierad. Har sedan 2 månader tillbaka till och med en countdown till hur långt kvar det är till Julafton och till min födelsedag. Idag råkar det vara exaktamento tre och sex månader kvar. Det närmar sig! Weeei!
* Terese K - sorry men utmaningen blir tyvärr aningens svår när jag inte alls vet vad den handlar om. Annars hade jag säkert lätt varit på!
* Sist men inte minst. Johan. Hur går det egentligen för dig med kläderna?!!?? Inte för att tjata eller så. Hehe. 

Så. Då kan jag stryka en av punkterna på att göra listan som gärna ska vara klar innan kl 17,00 punktum idag. Vad är Oddsen på att jag fixar det?!


Försök och du kan vinna allt.
Grekiskt Ordspråk


Kommentarer
Postat av: johanna...

Hörru, ha det skönskönt i Mongoland. (å, vad fyndig jag är) =) Puss

2009-09-24 @ 09:43:47
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johan

i'm on it, i'm on it! hehe /guldfisk..

2009-09-24 @ 10:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0