Hejja månen!

Som jag skrev i förra inlägget så är det Kinas nationaldag imorgon, 1a Oktober. Det jag hade glömt bort var att detta även innedär Mån-/Höst festivalen som de har här då. Moon Cake Festival. Så när det knackade på dörren tidigare idag och vi fick ett stort paket månkakor levererade till oss vart det en väldigt positiv överraskning. Det var väl egentligen Andreas som de var tänkta till men jag tänker hugga in jag också. Jesper och Joanna har även dom fått en del. Kanske ska jag ge städerska en också. Får se hur långt min generositet sträcker sig.




Mmm månkaka!


Kommentarer
Postat av: JoJoAnna

Tackilitack!!!! :)



Vi gav en till vår söta vakt oxå, han blev sååå glad hihi säkerligen redan fått flera stycken haha stackarn!!



Hoppas ni får en trevlig dag imorgon kramKram

2009-09-30 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0