One sleep to go.

Inre Mongoliet here we come! Har äntligen bokat tågbiljetterna så imorgon kl 19,25 kinatid åker vi mot Hohhot. Vi blir borta t.o.m söndag så vi kommer antagligen tillbaka till Peking sent söndag kväll eller tidigt måndag morgon. Har inte bokat hemresan än. Det ska bli så fantastiskt roligt! Ska på två utflykter. En till Xilamuren och grässlätterna där vi kommer att bo i en fin liten mongolisk yurt och en till öknen och rida kamel. Får se hur det ska packas bara. Temperaturen ligger runt 0 grader på nätterna och cirkus 20-25 på dagarna. Kul. Beslutat är iallafall att jag ska ha en egen liten väska där jag får ha mina diverse produkter som jag ska bära på själv. Då blir det inget gnäll om dom. Från något håll...

Andreas kom förresten hem från sin affärsresa igår. Vaknade av att han öppnade ytterdörren. Mycket trevlig överraskning. Jag kände mig som ett barn på julafton! Kärlek.





Ju mer man vill, desto mer kan man.

Charles Baudelaire


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh, vad härligt. Ta mycket bilder så man får se. Ska fösöka svara på ditt mail, lite trög bara=).



Och vad bra att du tillslut kom på vad jag hette... Grr...

2009-09-23 @ 14:11:28
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: johan

oooh.. så teoretiskt sett så borde man kunna spola en liten is och åka skridskor på nätterna och dra på sig shorts och t-shirt på dagarna?!! Mmm....Mongoliet, drömmarnas land :)

ha det så himla bra och hälsa adde!

2009-09-23 @ 16:47:12
URL: http://cogitabundus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0