Jag har tappat...

...mitt minne.

"Minne! Jag har tappat mitt minne!
Är jag svensk eller finne?
Kommer inte ihåg..."

Antingen börjar jag bli senil eller så jävlas Andreas med mig... Han säger att jag börjar låta som hans pappa och att jag börjar få alzheimers. Jag verkar inte komma ihåg någonting längre.. Ska jag skylla på jetlaggen eller är det på riktigt ett problem som uppstått? Någon typ av kortslutning? Har hört att man kan äta något för att bättra minnet, dessvärre kommer jag inte ihåg varken vem som sa det eller vad det är man ska äta. Damn it. Salmiak?

Kommentarer
Postat av: Fredda

Kaffe är, förutom väldigt gott, bra för minnet sägs det. Med dom orden avslutar jag med en dikt.



"Av kaffet det goda vi njuta,

vi har så svårt för att sluta.

Kaffe, det är bra - Hurra, hurra, hurra!

Den bästa av drycker i sverige vi ha."



http://www.youtube.com/watch?v=SEUEBBf43jE

2010-08-21 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0