Jag måste ha...

...fötts med lim i baken. Jag vet att jag har massor att göra, men ändå sitter jag här. Vickar på tårna och tänker var femte sekund att nu är det dags, men nä. Jag tror jag packat fem plagg idag. Fem plagg. Det är inte tillräckligt! Ugh. Skyller på Jerker, han gjorde mig på tok för mör.. Men tusan va dukitig han är! Vart verkligen Örebro tur och retur idag. Åkte klockan nollsex,fjorton imorse och kom hem strax efter klockan tre. Bra jobbat. Underkläder hann jag köpa också. På tiden... //Sedan jag kom hem har jag hunnit packa - fem plagg, lekt med Leia, ringt samtal, kännt mig dum, kännt mig stressad, ätit Thai, ätit mormors underbara paj och myst med familjen. Har även hunnit säga hejdå vilket inte är min grej. Jag alldeles för blödig. Kommer sakna min bästis Leia mest men alla andra också... Mormor blir alltid så ledsen när jag åker så det är lite extra jobbigt.. Jag lovar att jag kommer hem snart igen! När snön ligger på marken.. Uh, jag kommer verkligen sakna alla här hemma! Familj och vänner. Det är i en klump i halsen och en val i magen varje gång jag åker men jag vet att alla förstår varför jag bor där jag bor och både dem och jag vet att jag kommer mötas av kärlek när jag kommer dit. Min kärlek! Om jag bara kommer fram levade. Jädra flygplansolyckor! Jag är inte lugn.


.

Ett extra shout out till Johanna och Fredda;
Tack för det underbart fina armbandet och det fina kortet. Jag älskar det, Ni är helt fantastiska! Tack!!!



Kommentarer
Postat av: tess

jag kommer att sakna dig i landet! men vi ses till jul hoppas jag? puss och kram!

2010-08-19 @ 08:59:44
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha söt bebis! allt bra?:)

2010-08-19 @ 09:26:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0