Jag trotsar det fina vädret...

...och stannar inne. Högst ofrivilligt dock. Nio,förtiofem ska jag infinna mig på vårdcentralen för att få en läkare att kolla på min tumme och förstördes ytterligare under torsdagens bowling. Elva,tio ska jag upp en våning och besöka skräckens näste, Folktandvården, för att låta dom kika på min visdomstand som tar livet av mig snart och som även gett mig en look á la påssjuka. Lagom snyggt. Paus. Här kan jag, om jag inte måste äta penicillin direkt, ta mig en solstund - klockan femton,förtiofem ska jag återigen vara på sjukstugan men denna gången för att få en vaccinspruta. O du härliga dag! Tandläkare och sprutor inom loppet av fem timmar, prima liv! På återskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0