Soon off to...

...Göteborg. I sista minuten så fick jag bytt mina pass, så imorgon bär det av till sydligare breddgrader. Tack Sandra, Lovisa och Louise som gjorde det möjligt för mig med en mini-semester. Detta innebär alltså no work förens klockan tolv.nollnoll på måndag. Ljuva livet! Blir lugnt och fint, åker ner med Isak, Ida, Leia och Lucy och ska bo hemma hos Farmor men mina förhoppningar är att vi ska hinna med både en tur till havet och en till Liseberg. Hur som helst ska det bli mysigt. Synd att Jonna flyr sin kos samma dag som jag kommer, orutin eller kanske bara dålig planering! Nu blire dubbelavsnitt med SATC innan läggdags. Min smått.... Ja, berusade.... pojkvän kommer förhoppningsvis höra av sig snart också, de är och "firar av" Jesper som ska ha lite semester. Pojkar! =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja verkligen jättesynd=( buhu. Så trist. Hoppas ni får det underbart iaf. Kramar

2010-08-05 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0