Tillbaka i...

...Peking! Flygturen gick jättebra, även fast jag var typ en minut från att missa planet..... För att se det hela positivt så behövde jag ju inte vänta massor på flygplatsen iallafall, bombom incheck, bom boarding, bombom upp i luften. Landade en halvtimme före utsatt tid så möttes av... mig själv. Anderas kom kutandes efter en liten stund med andan i halsen, börjar bli en tradition =P I lägenheten väntade en stor överraskning i form av nya möbler. Kalasbra! Imponerad och stolt vart jag när jag såg hur han fixat. Hemmigt och fint! Nuss! Nu ska vi ta oss ut på stan och kika lite, och köpa mat. Framför allt njuta av värmen, hörde att den saknas där hemma idag! Moahaha. Saknar familjehemma men det är skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0