Varför skäms jag...

...över att äta snabbmat? Idag har varit något av en problemdag med massor att göra och ja, helt enkelt massor att göra. Som alltid dagar som denna blir maten ytterligare ett problem. Här hemma lagas det allt som oftast bra mat. Riktig mat utan genvägar men idag fanns det inte en sportslig. Och beställa hem, njae... Så jag ställde mig och lagade korv och makaroner. (Note to readers: JAG LAGADE MAT) Och nu skäms jag lite över det.. Whyyyy? Det är vanlig jäkla Svenssonmat som funkar utmärkt till lunch?! Eller? Det tog max tio minuter så var det klart, perfekt! Så varför?? Please, snälla säg att flertalet av er äter snabbmat någon gång per vecka..!? Jag har fått ryck.

Kommentarer
Postat av: Billerbo

Jag, Anna O och Sussie åt makaroner och korv 5 av sju dagar i veckan på Smögen förra sommaren. Så JÄVLA gott. Jag älskar korv å mackisar! Man måste skära korven i små slantar å bränna på ordentligt också =)

2010-08-31 @ 18:48:37
Postat av: johanna

Nu gav du ju min dåligt samvete! Jag anser nämligen korv och makaroner är mat som på något sätt är helt okej. Snabbmat trodde jag var en burgar på McDonald's. Shit. Sa jag att jag var tjock :P

2010-09-01 @ 15:56:50
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0