Jag nyser...


Bild tagen i host-attacks action. Just lööövley!

...tydligen som en Disneyfigur.
Iallafall enligt A. Efter över en vecka av konstant nysande, snorande, hostade och feberyrande börjar jag ge upp hoppet om en frisk nyårsafton, men vad gör väl det!? Huvudet är tjockt och hjärnan har gått från att vara en gråfärgad smarthet till en gulfärgad snorbobba.... Så därför.. Vill ni ha lite, någorlunda, vettig skrift kan ni ju kika in på den andra bloggen där tips om hur man enklare klarar att hålla sina nyårslöften finns.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hahaha, nej va sjukt!!! Jag vill se bild på din frisyr! :-)

2011-01-03 @ 09:09:19
Postat av: Johanna

Mä, jag trodde det var sånt som du skulle fixa :) Men det är inte en dålig idé faktiskt. Behöver verkligen fylla på gladenergi mellan plugget just nu! Tack för kortet vi fick idag. Du är en underbar människa du! Puss

2011-01-03 @ 15:44:31
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0