ah va de ar synd om mig!

Jag har saaaaaa ont i armen. Den gar typ inte att lyfta! Varfor jag sitter och skriver vid datorn ar for mig egentligen oforstaligt. Ont ont aj aj! Jakla spruta. Eller sprutor. En i varje, ont i bada men den vanstra gor alltsa Ont. Jag sager det igen, ONT! AJ! Kanner mig arg pa mig sjalv som gick med pa att ta den. Why god why? Nu ger jag upp, stanger ner datorn och lagger mig i soffan igen. Vanner trostar bra. For varken choklad eller tulpaner har vandrat in genom dorren av sig sjalv. Stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gosan, din stackare. Massa elaka sprutor som ska in i blodomloppet och bråka. Men du får se det från den ljusa sidan att du slipper dumma tropiska sjukdomar som du säkert skulle må ännu sämre av. Hoppas det känns bättre efter du soffluggit? i ett dygn. puss

2010-02-03 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0